onsdag 31 augusti 2011

Konstiga fjortisbeteenden

Diverse fjortisbeteenden jag stör mig något extremt på:

bitch please
 Småfjortisar som skriver "ååhå gumman jag saknar deeeij <3<3" - "aaah saknar dejj med, massor!!<3<3" på facebook. Hallå, det är väl bara att ses? De bor i samma stad och det har just varit sommarlov, jag ser fan inte problemet. Börja klaga när ni har vänner som bor 110 mil bort. är det jobbigt att ses och läge att sakna. Inte när man bor 30 minuter ifrån varandra.


Ett av deras märkligaste beteenden måste dock vara när de gillar sidan Fjortisjakt på facebook. Vänta... va? Förstår de inte själva att admins är "ute efter" sådana som de själva? Har sett flertalet fjortisar på min vänlista gilla sidan. Märkligt, som sagt... (Misstänker du att du ligger i riskzonen för att räknas som fjortis? Gör detta test.)


fjortiskille

Fjortiskillar... Jag fattar inte grejen. De är ärligt talat skitfula. Blont igelkottshår till jättebrunt ansikte? Uäh. Att de skaffar ögonbrynspiercing och känner sig hardcore gör det inte bättre. När de visar sina "snygga" vältränade magar, man ba "ok jag vill fortfarande inte ligga med dig".
... fast vänta, alla fjortisar är fula och jobbiga.




.... OCH KAN FOLK BARA SLUTA TA FOTON PÅ SIG SJÄLVA I SPEGELN MED SYSTEMKAMEROR, MED BLIXT?! HAR MAN EN BRA KAMERA SKA MAN FOTA FINA SAKER, ANNARS SKA JAG TA ERA KAMEROR OCH SÅ FÅR NI SE ANDRA BULLAR
FUK U GUYZ

Snälla, sluta att kommentera "söööt! kaaaaatttt!!!1111" på bilder där man inte ser ansiktet, lol. Och varför över huvud taget säga katt till någon? Eller katternas mormor wtf? Katternas mormor är förmodligen död och därmed inte så snygg, förstår inte hur man kan säga det som en komplimang. Att fjortisar säger det till varandra förstår jag däremot. :)
Men varför just katt av alla djur? Vore bättre om de sa fisk till varandra. "fan vad fisk du är!!!!11 fiskarnas fisk!!!1! fisk fisk fisk!!!!!". Hur coolt vore inte det?



6 kommentarer:

Emmaaaaaaaa sa...

Åh. Jag älskar detta <3

Anonym sa...

Jag har bara en sak att tillägga om det sistnämnda: DET VORE INTE BÄTTRE OM FJORTISAR KALLADE VARANDRA FÖR FISK EFTERSOM FISKAR ÄR FINA OCH FJORTISAR FULA. Fast katter är också fina. De borde kalla varann... Öhh. javetinte <3

A sa...

Katt? Har då aldrig hört någon fjortis kalla någon annan för katt.

katten sa...

ja, det ÄR jobbigt att de kallar varandra katt

Negerlaktulos sa...

"Har sett flertalet fjortisar på min vänlista gilla sidan" Varför ha dessa på din vänlista om du inte tål dom då? Fundera på den du, hohoho!

Fjortisjakt sa...

visst är det charmigt? =)

/Fjortisjakt Admin