onsdag 25 januari 2012

Små barn

Finns det något som är värt att hata här i världen så är det småbarn. Dessa vidriga och äckliga små kryp, som kryper runt och dreglar och skriker - jag hatar dem. Det finns ingen charm i att vara jordens största uppmärksamhetshora, samtidigt som de är fula som stryk... och jävligt feta. Hör ni? DET FINNS INGEN CHARM.
De skriker så man får ont i öronen, slåss och sparkas, gör inte som man säger, är allmänt dumma i huvudet, återigen fula, irriterande, ser likadana ut, är smygsexistiska och luktar illa VARFÖR LEVER DE FORTFARANDE
Jag hatar även alla som gillar småbarn. Förlåt, men är ni helt jävla borta eller? Det finns inget gulligt med dem alls, de är bevisligen inte söta. "Aww kolla han kan gå!! och säga mamma!!". Jävla idiot, jag kan både stå på händer och säga hyponeurikostiskadiafragmakontravibrationer. 

Någon dag, någonstans ska jag massmörda alla småbarn. Brutalt.
Och då tänker ni "omg men då dör ju mänskligheten ut!!! :(((". Ja, det är väl ändå på tiden? Mänskligheten har inte tillfört världen ett skit, bara förstört. Förutom jag då.

små barn

Jag hatar dem.

7 kommentarer:

shabella sa...

Först tänkte jag när jag läste led jag med dig. Är totalt ointresserad av barn och tycker småbarnsföräldrar är dötråkiga. Men sen avslutade du ditt blogginlägg med en sån sjuk kommentar som att massmörda barn så kände jag istället att du verkar sjuk i huvudet och behöver en brain check.

shabella sa...

Först tänkte jag när jag läste led jag med dig. Är totalt ointresserad av barn och tycker småbarnsföräldrar är dötråkiga. Men sen avslutade du ditt blogginlägg med en sån sjuk kommentar som att massmörda barn så kände jag istället att du verkar sjuk i huvudet och behöver en brain check.

Anonym sa...

Håller med dig. Småbarn är fucking SKITJOBBIGA. Om du ska massmörda de små djävulsrötäggen, får jag komma med? Alla jobbiga syskon först. Och sen deras föräldrar. Blodigt, smärtsamt och långsamt.

Död åt småbarnen!

Anonym sa...

Sök hjälp!

Anonym sa...

Hatar barn! Fuck humanity, ska fan hjälpa dig när du ska massmörda de små skitjävlarna.

/the Midnight Dragon

Celexa sa...

Du är min idol!

Anonym sa...

DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT. DOM BORDE DÖ DOM JÄVLA EFTERBLIVNA HORKRÄKEN!!