lördag 14 januari 2012

Klädkollektion

Tänkte bara säga att denna fina Hatblogg inom snart kommer få en egen klädkollektion. Första prototyperna är vi i full gång att arbeta med nu. Köpes privat av någon av bloggskribenterna (Lovina och Jesus) för en väldigt liten slant (typ 50 kr). Självklart gör vi ingen profit på det hela, priset går till materialkostnad och eventuellt överskott kommer gå till nå bra skit, typ Aktion mot Deportation, Djurens Rätt, Queertopia eller dylikt. Finns det intresse så meddela gärna...
lol jk vet att ni älskar oss och kommer köpa ändå. :)

4 kommentarer:

harkinen sa...

ja tack

klarizz sa...

rolitttt!!!

Anonym sa...

kläder som ni hatar då förstår jag.

Anonym sa...

Men era slöa fan kan ni inte uppdatera nån gång?!!!!!!!!!!!! HATAR ER!!! haha nej då trodde ni det? älskar er sötnosar moahaha men vore bra om ni lärde er att uppdatera. Skriv inte att ni hatar mig nu för jag vet att ni älskar mig i alla fall ibland.... hoppas jag....
//hippien