torsdag 12 januari 2012

Sensitiva killar med akustiska gitarrer. Gitarrister. Dåliga "hat"bloggar.

Jag klarar verkligen inte av dom mer. Dom där killarna som drar med sig gitarren på hemmafest bara för att spendera hela sin tid med att spela Wonderwall i ett desperat försök att få ligga.
Jag vill inte höra Wonderwall igen. Jag vill inte höra det där jävla introt till I'm Yours en gång till.
Och nästa gång jag ser någon plocka fram en akustisk gitarr på en fest kommer jag ta den, stränga av den och en efter en köra in strängarna i hans urinrör.


Gitarrister. Jag ogillar verkligen er.
Du är inte cool för att du kan spela gitarr.
Att kunna ackorden C, G, Am, F gör dig inte till musiker.
Det är verkligen inte underhållande att lyssna på när du diskuterar favoritmodeller och förstärkare i 3 timmar. JAG BRYR MIG INTE, OKEJ?
Och nej vi ska inte ha 5000120390152 gitarrsolon i den här låten. Fuck the fuck off.


Bloggen vi skrev om för cirka 1 månad sen ( http://hatarallt.blogspot.com/2011/12/hatar-mitt-liv.html) fortsätter skriva. Nu med än sämre grammatik, sämre stavning, och bitter är den fortfarande inte. Till och med bloggnamnet är felstavat. Bara SLUTA Blogga, Ok?



2 kommentarer:

Melker Hööööckeeeert sa...

Jag brukar skippa gitarren och använda en handtrumma istället. Är detta Ok? Btw, eran bloggdesign får mig att vilja spy ut mina egna kulor.

Anonym sa...

Detta var det roligaste jag läst i hela mitt liv, tack ska du ha vem du än är för en otroligt rolig blogg!