söndag 29 januari 2012

Alla hjärtans dag.


Som de flesta av er vet infaller "högtiden" alla hjärtans dag om cirka 2 veckor.
På detta datum, den 14e februari, kommer jag införskaffa så mycket vodka som krävs för att dämpa bitterheten och hatet jag känner mot alla er (runt 10 flaskor, minst).
Sedan skall jag springa runt på stan, leta upp alla glada, nöjda och lyckliga par och spy ner er allihopa, mitt under den djupa kärleksförklaringen. Sedan skall jag bittert gåtrunka och komma på ett par som just håller på att förlova sig, eller för att vara mer exakt, på vigselringen. Ungefär vid denna tid kommer jag också börja känna ett visst behov av att urinera, antagligen på grund av den våldsamma mängden alkoholhaltiga drycker som inmundigats under kvällen. Jag kommer då att gå in till närmaste ica, och lätta min blåsa i riktning mot stånden med olika "kärleksfulla" presentkort.
Sedan skall jag, med ena handen om den sista vodkaflaskan, den andra handen hållandes i min sista cigarett, sätta mig i ett hörn och skrika ut mitt hat mot alla er.
Dö. (Creds för bilden går till http://www.vemihelvete.se/.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR DETTA. Tyvärr så har jag idiotiska planer som måste fullföljas. Humf.

//En deppig sate.

Anonym sa...

Tänkte bara tipsa om våran superfina blogg! Tyvärr inte en hatblogg utan mer en mongoblogg. cms.blogg.se

Hah.

/cms crew

Anonym sa...

hatar er för att ni bloggar så sällan!

Anonym sa...

Go to hell, alla hjärtans jäfla dag. Jag har ett krossat hjärta och jag vill inte ha det gnuggat i ansiktet av söta hjärtan och lyckliga par på varenda kvadratmillimeter på denna hemska jord.
Tänker stanna hemma med MIN största kärlek(choklad, choklad och mera choklad) och gå upp 30 kilo i vikt.
//Cthulhu