lördag 17 december 2011

IQ

(gästblogginlägg av Katten!)


Jag sitter där och har en mysig konversation med smarta människor om typ.. giraffer? Och så börjar någon snacka om intelligens. "Amen jag har ju typ 130 i IQ" och innerst inne skriker alla "(slash care!)" fast liksom nä för det ska ju förstås vara ok att skryta så fort det handlar om IQ. Och den där jävla människan fortsätter med en massa genomidiotiska påståenden om hur mycket den vet om en ("jag kan till exempel lista ut din BH-storlek, bara waaaat? jag använder inte BH dumbass)
Ingen, jag menar INGEN BRYR SIG OM DIN IQ OM DU INTE GÖR SMARTA GREJER I ALLA FALL!
Vanligtvis går det att fly när det börjar, göra någon snygg ursäkt om "måste käka", "mamma ringde" eller "du är så jävla jobbig så jag drar nu" (nej vänta, det var ju inte en ursäkt, det var ÄRLIGT) 

MEN

DÅ KOMMER NÅGON JÄVLA MIFFAD IDIOT PÅ ATT "WOOOHOO! VI INFÖR IQ-TEST PÅ FACEBOOK, DÅ KAN VI SPAMMA FOLKS STARTSIDOR MED DET HELA TIDEN"

JA; MEN FUCKING SMART IDÉ, SKULLE DU GILLA EN TAGGIG BOLL I RÖVEN OCKSÅ?


Skaffa ett liv,
Snälla.

Inga kommentarer: