onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen

Nationaldagen. Fyfan. Idioter och Sverige-flaggor överallt.
Ursäkta men jag vill inte hylla Gustav Vasa, nationalstater, rasism, gränser och kapitalism. Jag vill hylla gränslöshet, öppenhet och jämlikhet.
Fast det värsta är alla barn som går runt och viftar med de äckliga små pappersflaggorna. Små äckliga barn med stora äckliga föräldrar som inte fattar något. jag känner bara
nej
nej
nej
och återigen
NEJ
Och hade jag inte redan slösat en massa tid på att argumentera med idioter idag hade ni kanske fått en mer djupgående argumentation här. Så är dock inte fallet.
Från oss alla, till er alla - död åt alla.

7 kommentarer:

anna sa...

hej var gärna med i min fototävling och ha chansen till att vinna snygga korsörhängen http://annamarialarssson.blogg.se/2012/june/tavling.html

Anonym sa...

Jävla kossa! Hatar dig så mycket att det värmer i själen. Hoppas dig allt illa i världen och lite till.

Agnès sa...

I hela mitt långa liv har jag aldrig hatat en blogg så mycket. Ta det som en förolämpning. En mycket hatfull dag önskas.

Anonym sa...

jag älskar dig

Sparkledragon sa...

UPPDATERA FFS! Är bloggen död? Jag vill ha mer hat, jag är inte bitter nog att göra min egen hatblogg och gnäll gnäll gnäll.


Kort sagt, om du inte skriver mer hatiska inlägg så ska jag personligen ta min största spikdildo, gå till ditt hus, köra ner den genom din hals och glatt se på när du skiter ut den.

Anonym sa...

Är du seriöst efterbliven eller har du något problem?

Anonym sa...

jag hatar också allt men även dig skit på dig idiotjävel dö i skogfan